April 27, 2008

vasce, premierper, pastirskapita, zunzarica, poglavica, maxo3, piletina, atajlo, hajduduk, leva, chachakjezakon, xokuspokus,dalibor......


Današnji dan za mene ima posebno značenje. Prvo bih hteo da svima koji danas slave Uskrs čestitam, a onda da kažem da značenje nije u vezi sa praznikom.Danas sam bio kod prijatelja i posle nepunih pola sata naučio sam da ubacim link na blog. Verovatno će se većina nasmejati kad ovo pročita. Međutim ja sam se obradovao kao dete jer sada sa mog bloga mogu direktno da odem na sajtove meni mnogo dragih ljudi. Godinama se poznajemo i družimo, neke znam od kad sam se rodio. Kao prijatelje na naslovnoj strani označio sam samo neke od njih jer sam prilikom upisivanja nešto pogrešno kliknuo i sad ne znam gde se nalazi ta stranica u kojoj treba da nastavim sa upisivanjem. Onda da već jednom počnem jer koliko sam brz zakasniću na sastanak a devojka mi ima tanke živce. Dragi moji vasce, premierper, pastirskapita, zunzarica, poglavica, maxo3, piletina, atajlo, hajduduk, leva, chachakjezakon, xokuspokus,dalibor......

Želim da vas obavestim da sam danas naučio da vas linkujem.


No comments: